carolineae

19/5

Publicerad 2012-05-19 12:00:38 i Allmänt,


Ryktena säger att sommaren är på väg. Hurra! Jag vet att jag och Charlotte kommer ta fram flipflopen (eller thongs som det heter i Australien) snarast. Och det är väl de enda egentliga sommarplanerna jag har. Picknick är ett måste. Och mängder av arbete.
Vi provsmakade lite på den kommande årstiden igår hemma hos Emelies bror Dennis i Tillberga. Grillning, god mat, många så kallade vuxna, två barn, häng, film, wii och så vidare. Fint! Innan dess hade jag och Charlotte en härlig fika på stan, och jag fick lägga band på mig själv för att inte köpa en heltjusig kofta på Indiska. Jag la koftan i ena vågskålen, och potentiell fantastisk föda i den andra. Vad tror ni vann?

Jag och Emelie alias Shiva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela