carolineae

26/5 - GRILL, REGN, SOL OCH GRÖN MAT.

Publicerad 2012-05-26 09:48:57 i Allmänt,


Igår natt drömde jag att någon stal mitt kontokort och började länsa mitt konto på den förmögenhet jag hade sparat ihop till Indien. En riktig mardröm kan man säga. Jätteledsen blev jag. Men som tur var så var det bara en dröm. Inte en framtidsvision hoppas jag!! Peppar peppar.

Igår var det stek och häng på Bjurhovdabacken med Marielle och på kvällen blev det grillning utanför My och Johan alldeles innan (och även under tiden) spurtskuren kom. Precis som en sommarkväll bör se ut. Trevligt var det i alla fall.

Nu ska jag och Emelie fara och röva med oss Mattias och roadtrippa ända till Köping och bjucka honom på Buffé Grön, en vegetarisk restaurang som jag har hört talas om via ryktesvägen. Det kan bli bra. Eftersom han har fyllt år menar jag.


PS. jag börjar jobba om två veckor. Mycket fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela