carolineae

16/5 - life is only what you wonder..

Publicerad 2012-05-16 15:40:15 i Allmänt,


day is as light as your brightest dream
night is as dark as you feel it ought to be
time is as fast as the slowest thing


Idag var det riktigt nära att mina enda, riktiga dagsrutin - Greys Anatomi på den väletablerade så kallade teveapparaten kl 09:25 - helt föll platt som en pannkaka. Lyckligtvis hade jag min skyddsängel (i det här fallet My som ringde mig fem minuter innan programstart) som vakade över mig och inte tillät en sådan katastrof att inträffa. Turrr.

Därefter har dagen bestått av många matgrubblerier, en löprunda, afrikansk lunch och skype med Shelley. Våra drömmar fortsätter att leva och växa. Ikväll blir det trerättersmiddag med Emelie och My. Extravagans.



Shelley hade mejlat med Burkhart (den fantastiska medelålderstysken vi träffade i södra Indien) och han berättade att under hans morgonmeditation när han ska till ett glatt och fridfullt ställe, tänker han på oss tre när vi satt och tittade på soluppgången uppe på berget i Munnar. Alltså, Burkhart är en så otroligt rar och otroligt rolig man så man faktiskt dör lite grann. Gåshud. Vi var så bra tillsammans. Vi var den fulländade trion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela