carolineae

Massage och snöväder

Publicerad 2013-12-06 13:16:00 i Allmänt,

Trots att det har varit omöjligt att komma upp i rimlig tid på sistone (vad är det som händer? är det mörkret?) så lyckades jag att komma upp denna morgon fastän jag jobbade till 00:50 igår. Moroten var en timmes massage på ett spa här i närheten på ICAs bekostnad. Kvinnan som hade detta spa var väldigt trevlig och extra vettig, och massagen väldigt avslappnande och behövlig, men kroppen är långt ifrån glad ändå. Jag har följt hennes rekommendationer och bokat en tid hos läkaren på torsdag, vad de nu kan göra? Men jag är hellre extra varsam än oaktsam när det kommer till ryggen. Och så kan jag, som alltid när jag är där, checka av listan på mina diverse åkommor. Undrar om jag får den där härliga läkaren med fransk brytning som satt och knäppte mig på kinderna och frågade om jag fick ont = bihåleinflammation. Kontroversiella metoder. Förhoppningsvis kommer jag in på den där skolan i februari så min kropp kan få läka ordentligt.
 
Jag har dessutom haft ytterligare en inneboende (förutom Svea) ett par nätter nu. Men tyvärr har vi inte ens fått säga hej! När jag kommer hem mitt i natten ligger hon förstås och sover. Och detsamma gäller mig när hon går upp för att gå till jobbet på mornarna. En annan gång Stina!
 
Nu är flygbiljetten köpt och klar och viss ledighet från jobbet bekräftad, så nu är det bara att väänta. Som vanligt. Tiden verkar krypa fram just nu. En vecka kvar! Puss.
 
 

Kommentarer

Postat av: My

Publicerad 2013-12-09 16:41:22

Iiiiih tänk att det är så snart... Från allt jobb med att denna dag skulle komma! Så är det bara några dagar.... =D Så glad för eran skull! För kärlekens skull!

Puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela