carolineae

Balkong- och lägenhetsfix

Publicerad 2013-05-19 15:13:00 i Allmänt,

 
Nu börjar det bli lite ordning på balkongen till slut, i lagom tid till sommarens förmodade värme:
 
Bänk med dyna, filt och kudde, en glaskula och ett strådraperi för att få lite skydd från insyn.
 
Hittade ett fint vindspel. Relax.
 
Andra sidan med stol och bordar. Gardiner för att dölja plåtväggen lite, men förhoppningsvis kommer de bli lite spexigare med tiden.
 
Översikt. Förhoppningsvis kan jag styra lite blommor och växter efter jag har kommit hem från Indien!
 
Tidningsställ med trasig överdel som mekades ihop med en skiva från min trasiga tvbänk, tyg och lim.
 
Jag och Marielle hade magnetfix igår (med tips från morsan) och det här var mitt resultat. Gamla yoghurt- dryck- och burklock, frigolit, lim och tyg.
 
Min och Sumits gamla strandfilt hittade äntligen sin rätta plats på väggen i vardagsrummet.
 
 
Det här är lite vad som har hänt den senaste tiden här hemma. Tack och hej!
 
 

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-05-19 16:23:00

Vad fint du har fått till det under ditt donande! Riktigt påhittigt också med ditt nya "bord". Magneterna jättesnygga!! Lessnar du att hålla på hemma så är du välkommen hit och fortsätta :-)

Postat av: My

Publicerad 2013-05-20 08:44:42

Vart ju jättebra på balkongen! Och se där det blev en ny Matta ;)

Postat av: mY

Publicerad 2013-05-22 11:40:54

Oh! Jag skulle ju vilja se hur det ser ut i köket också! =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela