carolineae

Hockey, Uppsala och allmänt pepp!

Publicerad 2013-05-17 11:13:00 i Allmänt,

 
Igår var en väldigt fin dag med bra flow på jobbet, hem i solskenet och ner i källaren för att gräva fram diverse prylar till balkongen och hålla på och pyssla där lite och låta inspirationen flöda. Sedan hem till mor för att hämta hennes bil och ta den till besiktning, i och med att hon hade dubbelbokat sig denna eftermiddag, och det gick helt fläckfritt! Jag och åkte och plockade upp My och vi tog en sväng till Ikea eftersom jag var i balkongpyssel-mode och ville titta efter främst dynor. Men fann några tunna, genomskinliga gardiner istället som jag ska testa sätta upp mot den fula plåtväggen på balkongen. Men det får bli ett söndagsprojekt skulle jag tippa på. Efter Ikea släppte jag av My och åkte och bytte bil hos morsan och åkte hem och lämnade bilen och tog min cykel och begav mig till Stefan för en väldigt stressande hockeymatch! Det här kan verkligen inte vara bra för svaga hjärtan. Men till slut gick det vägen i alla fall och alla var nöjda och glada! Vi drack vin och öl och firade och pratade, så det var en himla fin kväll! Jag måste gardera mig för matchen imorgon så jag inte får en hjärtattack.
Men NU ska jag iväg till Uppsala och hälsa på Emelie och det kommer bli asgott! Härligt att vara ledig fre-sön. Jag har hört att solen skiner där borta med så det kan knappast misslyckas. Ps. jag har hört att de har indiska restauranger där borta också! Och att vi ska äta det ikväll!
 
 

Kommentarer

Postat av: Emser

Publicerad 2013-05-17 12:18:44

Wiiiie, snart är du här, älskade vän :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela