carolineae

Aktiv morgon

Publicerad 2013-10-04 08:27:00 i Allmänt,

 
Ledig dag idag! Planen var att inte gå upp tidigare än 9.00 och ligga och dra mig och njuta så länge som möjligt. Men den idén havererade i och med att jag vaknade 7.30 pigg som en lärka. Så nu har jag rensat ur hörnskåpet och organiserat eftersom jag fick lite tillskott av köksattiraljer efter helgen besök uppe hos farsan (känner du igen kannan pappa?). Nu har jag druckit kaffe och väntar lite för att se om My, som jag för övrigt hade en väldigt mysig afton med mat och mys igår, vaknar för att åka och ta en frukost på Ikea, annars blir det en liten lyxfrukost här hemma!
 
Helgens höjdpunkter är följande:
 
- fira Charlotte som snart har sin dag av födelse, med mat, vin och kanske lite biljard(!) idag - älskar biljard!
- åka till Norrköping lördag-söndag för att umgås med Stina och Emelie!
 
Och sen måste jag få säga att jag längtar till att gå till gymmet idag. Tummen upp!
 
Godmorgon!


Uppföljning: Nu blir det Ikeafrulle! - med Mysan.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-10-04 08:45:24

Klart jag känner igen den, gör sig väldigt bra som vas ochså.
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela