carolineae

Höstinspiration

Publicerad 2013-10-27 22:42:00 i Allmänt,

  
 
Symässan i Stockholm var en riktig succé. Det var jag, mamma, Ann-Sofie och lilla Charlie som for iväg. Fullt sjå med otroligt många kvinnor, otroligt få män, massor med inspiration och en hel del inköp. Nöjda, glada och en aningen matta åkte vi därifrån vid fyra-tiden på lördagseftermiddagen.
Väl hemma så fanns det ingen tid att ta sig an alla nya, spännande projekt - det vankades spelkväll hemma hos Ronja som var på Bjurhovda för att ta hand om hundarna under kvällen. Jag och Emelie åkte dit och gjorde henne sällskap, jättetrevligt! TP, Den försvunna diamanten och en hel del snack och skratt.
 
Idag har jag tagit igen lite av pysslandet, och passade på att sy en duk av tyget jag fick av Stina senast jag var i Norrköping och dessutom målade jag om en lerkruka och decpoagade lite servetter ovanpå. Härnäst blir det förhoppningsvis något av det jag fick med mig hem från mässan - till exempel att sy jättefina tunikor, sticka norska vantar eller att sticka en kofta.
Jag hann också med att promenera framåter till Anundshög, äta soppa med bröd och titta på 1,5 avsnitt av House of Cards med Mattias nu på eftermiddagen.
 
Regn + tända ljus = ultimat höstmys. Men dags för sängen, puss.
 
PS!! vi får storfrämmande direkt från Holland 6:e till 12:e november! Lorain kommer!! Hur kul som helst!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-10-28 17:37:46

Jättefina foton,du har en konstnärlig blick.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela