carolineae

Grattis Sanna!

Publicerad 2013-09-26 12:17:00 i Allmänt,

Efter sex dagars arbete är jag äntligen ledig! Vaknade dock på pricken 8:30 (den tid jag normalt brukar gå upp när jag jobbar kväll) så tvätten som jag hade tänkt skjuta på till imorgon, för att ge mig själv lite lugn och ro, kunde jag ta tag i i alla fall när jag vaknade så pigg och alert. Nu ska jag strax promenera ner på stan och gå förbi åtminstone VUC och Panduro. Marielle som skulle vara min vapendragare i det här fallet har drabbats av en akut sjuka, men eftersom det är så soligt ute så är det lätt att hitta motivation till en promenad ner i alla fall.
Senare ska jag möta upp med mamma för lite mat och pyssel!
 
Igår var jag och Marielle förbi Sandra för att gratta hennes lilla sötnos Sanna som fyllde ett år!
 
 
Som vanligt blev det en heeel del bus med Sanna och Dante, vilket är lika fantastiskt varje gång. Förstår inte hur Sandra lyckas hålla ordning på dem båda samtidigt, liksom, kontinuerligt. Efter ett par timmar där är man alldeles utmattad, haha. Men man har fått uppleva det allra bästa!
 
I helgen ska vi fara upp och hälsa på pappa, verkligen på tiden!
Och det är ungefär det som händer just nu. Det börjar bli kallt, fick skrapa rutorna igår kväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela